ι ♥ lιэω тιαи хιαиg





Wednesday, February 02, 2011

我要的只是安全感

unhappy rite now 
because of who?
both of us
i dun want fight 
but i am fighting with u now
WTF i talking bout
i hate myself
y can so selfish
i hate u too
dun force me do something i dun like
i dun want heard ur voice
dun want hear anything u say

爱错了吗
 我爱错了吗
你也算了吧
做我的右手
你都忘了吧 

是我腻了吗
是我的问题
要几时你才能明白我的心? 
我也不明白我自己的心
有谁能比我更了接我的心?
我想重新认识自己

我不想
我不想
我不想

我可以贪心吗? 
我可以只选择快乐吗 ?

我的dream room

 要等到几时
你才能看到这边文章呢?
我要的只是安全感 
可以答应我
给我一辈子的安全感吗? 



No comments:

Post a Comment

Nuffnang