ι ♥ lιэω тιαи хιαиg





Friday, April 01, 2011

泪。不禁流下

今天4月1日
不是应该每个人都因为被作弄而笑的吗?
:(
我怎么了
最近都那么爱哭
=.=
眼睛坏了啦 


izti:
ystrday you send me the msg 
my phone got credit
i am lying
:)
i dunno how to answer ur questions
i love u, but i jeolous u
u treat me good,
u love me,
but is that truth?
i hope that is true
when i looking u
i cannot control myself 
i cried
u say dont leave me 
i cannot accept this baby :(
i cried
hope u can see this 


chyi:
i ok jor lah  sopoh
今天只是眼泪显失调
无端端飙泪而已
没事的


老公:
对不起
可是我心情不好真的不想说话
可是我也没有不应你啊 :(
干嘛凶我
每次都这样 
骂了我说对不起
没有下次了
再有下次我可没内那么容易哄
老公,你对我的耐性减少了很多 :'(
今天我很心痛你这样对我
但是  我希望我可以忘记这件事
我还是那么的爱你 
430天




今晚和老公去夜市 爽
吃 asam laksa 去  



No comments:

Post a Comment

Nuffnang